Referințe:

Autoritatea contractantă: Primăria comunei Râm, cu sediul în satul Râm, comuna Râm, județul  Alba, cod poștal 517590, tel: 0748226360, e-mail: primar_rimet@ab.e-adm.ro                            

            Modalitatea de atribuire: In conformitate cu art. 7, alin (5) si alin.7, litera (a) din Legea 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările si completările ulterioare:

,,Autoritatea contractantă are dreptul de a achiziționa direct lucrari, în cazul în care valoarea estimată a achiziției, fără TVA, este mai mică de 900.400 lei’’

,,În cazul achiziției directe, autoritatea contractantă: a) are obligația de a utiliza catalogul electronic pus la dispoziție de SEAP sau de a publica un anunț într-o secțiune dedicată a website-ului propriu sau al SEAP, însoțit de descrierea lucrărilor care urmează a fi achiziționate, pentru achizițiile a căror valoare estimată este mai mare de 560.000 lei, fără TVA, pentru lucrări’’

și

art.8, alin. 8  din  contractul  de  1017/95/CCI/20.12.2023:  ,,  În  scopul  atribuirii  contractelor  de necesare pentru implementarea investițiilor care fac obiectul prezentului  Contract  de finanțare, Beneficiarul  are obligația de a respecta prevederile legislației naționale și comunitare aplicabile în domeniul achizițiilor publice’’

Având in vedere ca valoarea proiectului de execuție lucrări se afla sub pragul de 900.400 lei fără tva, procedura aleasa este ,,ACHIZITIE DIRECTA” pe baza publicării unui anunț pe website-ului propriu www.https://comunrimet.ro și primirea de oferte inițial la sediul Instituției Primăriei comunei Râm - Registratură si ulterior acceptării ofertei la adresa: e -licitatie.ro

După evaluarea ofertelor si transmiterea înștiințărilor către oferta câștigătoare, ofertantul câștigător trebuie sa posteze oferta in catalogul electronic SEAP, sub denumirea: ,,Construire și dotare centru comunitar integrat comuna Râm, județul Alba” având in descriere sintagma ,,conform ofertei depuse’’, cod CPV 45262600-7 - Diverse lucrari specializate de constructii.

Semnarea contractului se va efectua după atribuirea achiziției in SEAP si constituirea garanției de  bună execuție a contractului.

Datele operatorilor economici sunt prelucrate cu respectarea prevederilor Regulamentului  UE  679/2016 privind protecția datelor persoanelor fizice in ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal

 

Contract de achiziție publică: Execuție lucrări în vederea realizării proiectului “Construcție și dotare Centru comunitar integrat în Comuna Râmeț, județul Alba

 

Cod/Coduri CPV: 45262600-7 - Diverse lucrari specializate de constructii.

 

 Descrierea obiectivului de investiție

UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA COMUNA RÂM, JUDEȚUL ALBA, în

calitate de beneficiar, a semnat contractul de finanțare 1017/95/CCI/20.12.2023,  pentru  proiectul ,,Construire și dotare centru comunitar Integrat comuna Râm, județul Alba în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență, Pilonul V: Sănătate și reziliență instituțională, COMPONENTA: 12 – Sănătate INVESTIȚIA: 1. Dezvoltarea infrastructurii medicale prespitalicești Investiția specifică: I1.4: Centre Comunitare Integrate. Beneficiarii serviciilor de asistență medicală comunitară sunt membrii comunității, cu precădere persoanele vulnerabile din punct de vedere medical sau social, cu accent pe populația din mediul rural  și grupurile vulnerabile, inclusiv cele de etnie romă.

Obiectivul proiectului constă în construirea unui centru comunitar integrat și dotarea acestuia în vederea funcționării, cu scopul principal de a spori accesul  la servicii medicale  și sociale de calitate pentru populație și,  în special, pentru grupurile vulnerabile. Prin implementarea proiectului este vizată  concentrarea  resurselor  umane și materiale dedicate serviciilor sociale, de sănătate și educaționale într-o locație accesibilă, o  eficientizarea a cheltuielilor socii-medici-educaționale și creșterea calității serviciilor oferite în cadrul Centrului Comunitar Integrat din comuna Râm, județul Alba.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:

OS1: Construirea Centrului Comunitar Integrat Râm, prin asigurarea de spatii special amenajate pentru desfășurarea activităților (birou pentru personalul centrului; încăpere pentru consiliere  individuală  medicală și/sau întâlniri de grup; încăpere pentru consiliere socială; încăpere pentru activități de consiliere/mediere școlară/alte activități cu specific educativ, cu intrare separată și grupuri sanitare separate; spațiu cu dotare medicală minimală în care să se poată furniza consultații de către medicul de familie sau de către medicii de specialitate care doresc să furnizeze servicii medicale de specialitate în sistem flexibil, inclusiv servicii de telemedicină și paleație; spațiu de depozitare; grupuri sanitare);

OS2: Dotarea adecvată a clădirii Centrului Comunitar Integrat Râm conform Normelor  Metodologice   HG 324/2019 coroborat cu Ghidul beneficiarului, aferent Planului Național de Redresare și Reziliență,  Pilonul  V: Sănătate și reziliență instituțională, Componenta: 12 – Sănătate, privind organizarea, funcționarea  și  finanțarea activității de asistentă medicală comunitară.

Realizarea CCI va permite asigurarea unei echipe multidisciplinare: servicii de asistență medicală comunitară integrată cu serviciile medicale, sociale, educaționale, adresate tuturor grupurilor populaționale vulnerabile medici-socii-economic.

Durata totala realizării obiectivului: 8 luni execuție până la recepția la terminarea lucrărilor conform autorizației de construire nr. 1/01.04.2025 emisă de Primarul comunei  Râmeț, cu incadrarea in durata de implementare a contractului de finantare 1017/95/CCI/20.12.2023, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si  pe perioada de garanție  a lucrărilor până la recepția finală (36 de luni).

Garanția de bună execuție solicitată este de 5 % din valoarea contractului de lucrări, conform cerințelor detaliate in caietul de sarcini anexat.

 

Valoarea estimată a contractului de lucrări: 895.932 lei fără TVA. Valoarea estimată a fost stabilita conform Devizului General si este compusa din:

1)           cap. 1.2 Amenajarea terenului, 73.064,31 lei fără TVA

2)           Cap 2.1 Utilități: 28.048,15 lei fără tva

3)           cap. 4.1. Construcții și instalații, 777.819,71 lei fără TVA

4)           cap. 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice și funcționale, 15.000 lei fără TVA

5)           cap. 5.1.1 Lucrări de construcții și instalații aferente organizării de șantier: 2.000 lei fără TVA.

 Limba de redactare a ofertei: română

 Perioada de valabilitate a ofertelor: 120 zile de la termenul-limită de primire a Ofertelor.

 

Prețul ofertei este ferm și va fi exprimat în lei, fără TVA.

 

Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de lucrări: prețul cel mai scazut.

 

Ofertele care prezinta o durata de execuție peste 8 luni vor fi declarate neconforme.

 

6. Prezentarea ofertei

Oferta se va transmite și  depune la  sediul Primăriei comunei Râm - Registratura,  până cel târziu la data de 16 iunie 2025, orele 15,00

 

Propunere financiara se va transmite in lei, evidențiindu-se distinct valoarea cu si fără tva.

Preturile care se compara in vederea acordării punctajului se refera la întregul obiect al contractului si sunt preturile in lei din propunerea financiara ofertate, exclusiv tva. Oferta are un caracter obligatoriu pe  toata perioada de valabilitate a contractului si trebuie datata, înregistrată la sediul ofertantului si semnata pe proprie răspundere de către ofertant sau persoana împuternicita.

Propunerea tehnica va respecta cerințele impuse de Autoritatea Contractanta si trebuie sa respecte in totalitate proiectul tehnic pus la dispoziție.

 

Ofertantul va prezenta modalitatea de constituire a garanției de buna execuție, în conformitate cu prevederile art. 39. din HG nr. 395/2016 cu modificările și completările ulterioare, ce va fi în cuantum de  5% din prețul contractului fără TVA. Se va menționa ca aceasta se poate constitui în oricare din formele de la art.  154, alin. (4) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, coroborat  cu prevederile  art. 40 din H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare.

Autoritatea Contractanta solicita o garanție acordata lucrărilor executate de minim 3 ani (36 luni).

 

Documentele/formulare solicitate vor fi prezentate împreună cu propunerea tehnica si formularul de oferta financiara, completate si semnate de către reprezentantul legal/împuternicit:

·      Formular nr. 1 (Model orientativ) – Scrisoare de garanție de bună execuție

·      Formular nr. 2 – Acord de asociere

·      Formular nr. 3 – Angajament privind susținerea tehnică și profesională a ofertantului / grupului de operatori economici

·      Formular nr. 4 – Formular ofertă financiară

·      Formularul nr. 5 – Declarație privind respectarea obligațiilor în domeniul mediului, social, al relațiilor de muncă și a legislației de securitate și sănătate în muncă

·      Formular nr. 6 – Declarație privind respectarea clauzelor contractuale

·      Formular nr.7 – Declarație privind evitarea conflictului de interese

·      Formular nr.8 – Declarație privind partea / părțile de ofertă / informațiile declarate ca  fiind  confidențiale

·      Formular nr.9 – Propunere tehnică

 

Plați in cadrul contractului

Plata prețului contractului se va efectua în contul de Trezorerie a operatorului  economic (lider)  prin  OP  în baza situațiilor de lucrări depuse și acceptate la plată de beneficiar, în termen de maxim 10 de zile de la primirea fondurilor de la finanțator – Ministerul Sănătății – coordonator de reforme și investiții pentru PNRR - COMPONENTA: 12 – Sănătate INVESTIȚIA: 1. Dezvoltarea infrastructurii medicale prespitalicești Investiția specifică: I1.4: Centre Comunitare Integrate.

 

Eventualele clarificări vor fi trimise la adresa  de  email:   primar_rimet@ab.e-adm.ro

Răspunsurile vor fi publicate la anunțul dedicat prezentei achiziții.

 

Modul de obținere al informațiilor pentru elaborarea ofertelor si informații suplimentare se pot obține la sediul UAT RÂM, Compartiment Investiții, tel: 0258880026, e-mail:  primar_rimet@ab.e-adm.ro, Persoana de contact: Raica Vasile (tel: 0748226360)

 

Documente anexate:

-      Caiet de sarcini,

-      Instrucțiuni pentru ofertanți,

-      Model formulare,

-      Model contract,

-      Proiect tehnic – parte scrisa și parte desenată,

-      Autorizație de Construire.

 

PRIMARUL COMUNEI RÂM

               Raica Vasile